Bestelproces

Bestelling plaatsen

Producten selecteren

Om het juiste product te selecteren, kunt u de volgende stappen zetten:

  • Ga naar het gewenste artikel en klik op de knop ‘ In Winkelmand.‘  Het artikel wordt in het mandje geplaatst.
  • Er verschijnt een balk in beeld met hierop de mededeling dat het betreffende artikel in de winkelmaand geplaatst is. U kunt op de knop ‘Winkelmand bekijken” klikken om de inhoud van de winkelmand te controleren .
  • Mocht u op zoek zijn naar meerdere producten om te bestellen dan kunt u via het menu naar het volgende product gaan. Wanneer u klaar bent met winkelen dan kiest voor de knop Winkelmand bekijken.

Wanneer u nog niet bent ingelogd of nog niet bent geregistreerd wordt u gevraagd dit nu te doen. U kunt ook gewoon als gast doorgaan, registreren is niet verplicht maar maakt uw volgende bezoek aan onze winkel wel eenvoudiger.

Winkelmandje

Er verschijnt een overzicht van de artikelen in uw winkelmandje.

  • Hier kunt u eventueel nog de aantallen aanpassen door op de pijltjes naast het aantal te klikken. Na een aanpassing van het aantal, of het verwijderen van een of meerdere artikelen moet u op de knop ‘winkelmand bijwerken‘ klikken. Het te betalen bedrag zal dan aangepast worden.
  • Ook bieden wij u hier nog de mogelijkheid om het afleveradres aan te passen.
  • Vervolgens kunt u kiezen voor de knop ‘Doorgaan naar afrekenen’.

Verzendinformatie

Vervolgens verschijnt een overzicht van u verzendgegevens.

  • Hier kunt u eventueel de adresgegevens aanpassen door te kiezen voor de knop ‘adresgegevens aanpassen’. Er wordt een nieuw scherm getoond waarin u een ander (eerder opgegeven) adres kunt selecteren of een nieuw adres kunt toevoegen.
  • Ook kunt u hier kiezen voor het afhalen van het pakket op een afhaallocatie bij u in de buurt of voor afleveren in de avonduren. Voor het afleveren in de avond worden extra kosten in rekening gebracht. Deze bedragen EUR 1,51

In dit scherm kunt u ook kiezen op welke wijze u uw bestelling wilt afrekenen. U kunt o.a. op de volgende manieren betalen:

  • iDEAL
  • Overboeking
  • Creditcard
  • Paypal
  • Bancontact (uitsluitend voor klanten uit België)
  • ING Homepay (uitsluitend voor klanten uit België)
  • KBC/CBC (uitsluitend voor klanten uit België)
  • Klarna achteraf betalen
  • Cadeaukaart

Bent u in het bezit van een cadeaubon of kortingscode van ons? Dan kunt u deze in dit scherm verzilveren. Vul de kortingscode in en de korting wordt automatisch verrekend op uw totaalbedrag.

Bevestiging van de bestelling

In de laatste stap van het bestelproces krijgt u een overzicht van uw bestelling, uw adresgegevens en de betaalmethode.

  • Zijn de gegevens juist? Dan kunt u de bestelling afronden met de knop  Betalen, u gaat dan tevens een betaalverplichting aan
  • Wilt u iets nog wijzigen? Kiest u dan voor 1 van de wijzig knoppen.

Bestelbevestiging

Nadat wij uw bestelling hebben ontvangen, krijgt u via de e-mail een bestelbevestiging. Hier vindt u een overzicht van de bestelgegevens. Heeft u geen e-mail bericht ontvangen? Dan kan het zijn dat uw e-mail in de map met ongewenste e-mail of spam terecht is gekomen. Is dat niet het geval neemt u dan contact met ons via info@buchutrading.com of via 085-5000369.

Verzendbevestiging

Wanneer uw bestelling wordt verstuurd ontvangt een e-mail. Hierin vindt u een Track en Trace code. Met deze track and trace code kunt u het verloop van uw bestelling volgen. Zo weet u precies waar uw pakket zich bevindt en wanneer deze ongeveer is te verwachten. De track and trace code ontvangt u via e-mail.