Klantenservice

Klantenservice
Buchu Trading hecht grote waarde aan het bieden van de beste service voor haar klanten. Mocht u vragen of opmerkingen hebben over onze dienstverlening of producten dan kunt altijd contact met ons opnemen. Dit kan telefonisch op het nummer: 085-5000369 (op werkdagen van 09:00 tot 17:00). Wij helpen u graag verder om te komen tot een passende oplossing.

We adviseren u om een klacht eerst per mail bij ons kenbaar te maken, door te mailen naar info@buchutrading.com. Stuur daarbij uw klacht onder vermelding van uw naam, adres, woonplaats, bestelnummer en indien van toepassing uw rekeninggegevens.

Per brief kan ook. Stuur dan u klacht naar:

Buchu Trading
T.a.v. De afdeling klachten
Betuwse Kwets 3
6846 HA  Arnhem

Zodra wij uw brief hebben ontvangen zullen wij u hierover berichten. Onze definitieve reactie op uw klacht ontvangt u uiterlijk binnen 7 werkdagen na het moment van ontvangst.

De Geschilllencommissie
Wij streven er absoluut naar om samen met u te komen tot een tevreden afhandeling van uw klacht.
Bent u niet tevreden met de afhandeling van uw klacht?
Dan kunt u deze voorleggen aan de Geschillencommissie Thuiswinkel, Postbus 90600, 2509 LP te Den Haag (www.sgc.nl). In geval van een klacht/geschil kunt u ook terecht bij het Europese online geschillenplatform (ODR). Deze website is te bereiken via ec.europa.eu/consumers/odr/.